skip navigation

Karzol Trans

Karzol-Trans

"Vi har et fremragende samarbejde. Vores e-mails bliver besvaret inden for 1-2 dage. Ved mere komplicerede sager modtager vi desuden forskellige forslag til den hurtigste måde at løse problemet på."

Zoltán Joós,
Karzol Trans

Ungarske Karzol-Trans blev grundlagt i 1997, og ledelsen har over 20 års erfaringen i at drive international og national transportvirksomhed. Alle virksomhedens ejere er ungarere. Virksomheden har en afdeling i Monor med et stort autoværksted. Autoværkstedet udfører vedligeholdelse og reparation af både privatbiler og nyttekøretøjer, ligesom anlægget omfatter en vaskehal og et specialværksted til karosserireparationer. Herudover råder værkstedet over en tankstation af typen AS24. Speditionsvirksomheden beskæftiger sig med international transport med fokus på transport af levnedsmidler og dybfrosne produkter. Herudover har virksomheden specialiseret sig inden for transport af følsomme tekniske artikler. Opgaveområdet omfatter frem for alt transporter til Vest- og Sydeuropa, men virksomheden udfører også gerne transportopgaver i resten af EU.

Vores artikel bygger på et interview med Zoltán Joós, Jr., der er medejer af virksomheden.

TC: Kan du fortælle os om et problemtilfælde, der først og fremmest blev løst takket være TIMOCOM Inkasso International?

IJZ: En af vores partnere nægtede at betale for den udførte transport med den begrundelse, at vi ikke havde afleveret returpallerne i forbindelse med udførelse af transportordren. Selv efter mange mails frem og tilbage lykkedes det os ikke at nå til enighed. Ifølge ordreaftalen var vi ikke forpligtiget til at aflevere pallerne. Da først TIMOCOM gik ind i sagen, var virksomheden pludselig parat til at betale hele den aftalte transportpris.

TC: Hvad synes du om vores serviceydelser? Hvad er din opfattelse af vores serviceydelser?

IJZ: Vores virksomhed har sin egen kontaktperson hos inkassoafdelingen. Denne kontaktperson hjælper os med at forfølge udviklingen af ældre sager samt afviklingen af nye ordrer. Vi har et fremragende samarbejde. Vores e-mails bliver besvaret inden for 1-2 dage. Ved mere komplicerede sager modtager vi desuden forskellige forslag til den hurtigste måde at løse problemet på.

TC: Ville du anbefale TIMOCOM Inkasso International til andre virksomheder?

IJZ: Ja, fordi vi derigennem slipper for ekstra arbejde i det daglige og bliver sparet for tidskrævende retsprocedurer. Vi har drastisk fået nedsat antallet af udeståender, det har taget 30 dage eller længer at inddrive.

Vores inkassoservice betaler sig!

Kunder med dårlig betalingsmoral udgør en reel risiko for alle virksomheder. Hvis en virksomhed har problemer med dårlige betalere, træder TIMOCOM advokat Alexander Oebel og hans team i aktion. Denne service er tilgængelige for alle TIMOCOM kunder, der ønsker at inddrive udestående betalinger uden om fogedretten. Sidste år (2017) blev 89% af sagerne løst til kundens tilfredsstillelse.

Vores gældsinddrivelsesafdeling har herudover endnu en vigtig funktion, da den også har til formål at afskrække problematiske firmaer fra at bruge vores software. Mange sorte får tør derfor ikke at oprette en profil hos TimoCom, hvilket selvsagt kommer alle vores hæderlige brugere til gode.

Vores inkassoservice kan også hjælpe dig! Administrationsgebyret ligger på 20,00 EUR, og et yderligere honorar kommer kun til udbetaling ved succesfuld gældsinddrivelse. Størrelsen på dette honorar er underlagt gældende tysk lovgivning.

Til toppen