skip navigation

Alle nyheder samlet ét sted

Aktuelle pressemeddelelser

TIMOCOM forbinder den europæiske logistik
25.01.2022

Digitaliseringen af logistikbranchen tager fart

Erkrath, Tyskland 25.01.2022 – FreightTech-virksomheder understøtter logistikbranchens aktører med digitale redskaber målrettet logistisk processen. Det samme gælder Smart Logistics System fra TIMOCOM, der understøtter kunderne digitalt hele vejen fra den indledende kontaktfase til betalingsafviklingen. Flere og flere markedsaktører anvender i dag denne service. For nylig kunne IT-virksomheden byde kunde nummer 50.000 velkommen og glæder sig i den forbindelse over logistikkundernes store loyalitet og tillid:  "Dette er en stor milepæl i vores virksomhedshistorie og et vigtigt skridt på vejen mod vores vision om en verden uden logistiske udfordringer", kommenterer Tim Thiermann, managing partner hos TIMOCOM.

læs videre >
Fragttilbud i Europa
10.11.2020

TIMOCOM transportbarometer: Grænse på 10 millioner overvundet

Europas vejgodstransport ekspanderede markant fra juli til september i år. De via TIMOCOM transportbarometeret registrerede fragttilbud i tredje kvartal 2020 kunne udligne det af Corona-pandemien forårsagede meget svage andet kvartal i indeværende år. Og tallene overstiger endda måned for måned tallene fra 2019.

læs videre >
Fragttilbud i Europa (1. kvartal 2020)  Januar februar marts
23.04.2020

TIMOCOM transportbarometeret: Europas transportmarked på rutsjebanetur

Erkrath, Tyskland, 23.04.2020 - usikkerheden omkring coronakrisens videre forløb førte til en stærk stigning i antallet af fragtudbud på det europæiske transportmarked. "Mange virksomheder valgte at fremskynde deres bestillinger med udsigt til de forestående grænselukninger og andre corona-relaterede indskrænkninger", kommenterer Tilman Fecke, business analyst hos TIMOCOM, om den usædvanlige stigning i antallet af fragttilbud på Europas førende fragtbørs fra midt marts.

læs videre >

Aktuelle servicemeddelelser

Interview med Alexander Oebel, advokat hos TIMOCOM og director debt collection & legal affairs
17.02.2021

Kommer corona til at ændre betalingsprocedurerne inden for logistikbranchen?

Har du brug for hjælp til at inddrive dine ubetalte regninger?

Book inkasso nu

 

læs videre >
Inkasso-medarbejderne Julian van Achter, Geoffrey Bladier og Denise Becht rådgiver, mægler og hjælper TIMOCOMs kunder med at få deres penge hjem.
17.11.2020

sådan fungerer inkasso inden for logistikken

TIMOCOM har i mange år drevet inkasso-service og optræder i den forbindelse som en pålidelig inddrivelsespartner.  I denne blogartikel giver TIMOCOMs inkassomedarbejdere os et indblik i deres arbejdshverdag inden for den internationale logistikbranche. En ting står klart: Arbejdshverdagen byder undertiden på overraskelser, sjældent ærgrelser og er under alle omstændigheder altid spændende og afvekslende. Geoffrey Bladier, Denise Becht og Julian van Achter fortæller om deres praktiske erfaringer og rydder samtidig en del klichéer af bordet undervejs. En ting står klart: med diplomati og forståelse kommer man længst.

læs videre >
En kvinde gennemgår sine fakturaer for manglende betaling.
18.09.2020

De syv mest stillede spørgsmål vedrørende inkasso

Ordren er leveret og regningen for længst udskrevet og sendt. Betalingen lader dog vente på sig.

Hvordan tackler man dårlige betalere bedst muligt? En mulighed er at hyre et inkassobureau. Har man ikke prøvet det før, er dette dog ofte forbundet med mange uklarheder.

I denne blogartikel besvarer vi de syv mest stillede spørgsmål fra nye inkassobrugere.

læs videre >

Pressekontakt

TIMOCOM GmbH
Virksomhedskommunikation
Timocom Platz 1
DE-40699 Erkrath

+49 211 88 26 69 53

+49 211 88 26 59 24

presse@timocom.com

Til toppen