12.07.2017

TimoCom redefinerer sin marketingstrategi på tværs af Europa

Pélagie Mepin er ny Head of Marketing hos TimoCom

(2)

Erkrath, Tyskland, 03.07.2017 – Pélagie Mepin tiltræder rollen som ny Head of Marketing hos IT-specialisten TimoCom fra 1. juli. Dermed kommer hun til at arbejde for udbyderen af Europas største transportplatform.  Hun overtager posten fra Christof Thesinga, der efter eget ønske forlader virksomheden for at søge nye jobmæssige udfordringer.

Pélagie Mepin får ansvaret for TimComs komplette marketingstrategi på tværs af hele Europa, og skal bl.a. være med til at drive digitaliseringen og internationaliseringen fremad. Den uddannede merkonom har godt 20 års erfaring at trække på, bl.a. som marketingleder hos internationale logistikvirksomheder som Pfenning Logistics og Nagel-Group. 

Hun repræsenterede officielt TimoCom første gang ved prisuddelingen ETM-Awards. I Stuttgart tog hun imod prisen "Best Brand 2017" på vegne af Europas største transportplatform.

Download pressemeddelelse
Til toppen