09.07.2013

High five: Læsere kårer igen TimoCom som "Best Brand"

Udmærkelsen øger virksomhedsværdien og giver brugerfordele

(3)

Düsseldorf, 09/07-2013. Et brands kendskabsgrad afhænger som bekendt af kunder. Det samme gør sig gældende for "Best Brand" inden for transportbranchen, som vælges af læserne af lastauto omnibus, trans aktuell og FERNFAHRER. I de sidste mange år har TimoCom taget plads på podiet ved siden af branchegiganter som Michelin, Mercedes og Schmitz Cargobull. Og også i 2013, for femte gang i træk, går prisen "Best Brand" i kategorien "fragtbørser" til virksomheden fra Düsseldorf.

Brand image udgør en væsentlig del af en virksomheds værdi, og på én aften steg denne værdi yderligere for den markedsførende fragtbørs TC Truck&Cargo®. For om aftenen den 18. juni tog Marketing Director Christof Thesinga imod prisen for den bedste fragtbørs 2013. "Denne udmærkelse afspejler vores kunders loyalitet. Den er ikke alene god for vores image, men også for alle TimoCom fragtbørsens brugeres image, brugere afvikler handler via vores platforme", siger Christof Thesinga glad.

 

Best Brand ikke laurbærskrans, men motivation

Prisen, som ETM-forlaget står bag, går til virksomheder som har vist indsats i udviklingen af innovative produkter og tjenesteydelser, som forenkler og effektiviserer det daglige arbejde i virksomheder inden for transportbranchen. Så sent som i starten af juni relancerede TimoCom et produkt: Den nye, integrerede trackingløsning TC eMap®.


"Det fantastiske er, at vinderen af "Best Brand" kåres direkte af de læsere, som vælger vores platform på grund af deres egen erfaring med søgning efter ledig kapacitet og fragtformidling. En bedre kvalitetsbedømmelse fås ikke. Det er ganske enkelt den bedste, man kan få", fremhæver marketingchefen. Dette trofæ får dog ikke den mellemstore virksomhed til at hvile på laurbærrene, men motiverer derimod til at opretholde den gode præstation og forbedre samt udvikle processerne inden for systemerne yderligere.

Download pressemeddelelse
Til toppen