
Forvalt dine transportordrer centralt og digitalt
Opret transportordrer fra eksterne ordregivere centralt i ét system
Gør brug af ordresporing ved at sammenkoble GPS-sendere og transportordrer
Arkiver dine transportordrer: Vi tilbyder 10 års opbevaring
Den komplette proces i Smart Logistics Systemet
Du afvikler og forvalter dine transportordrer direkte med dine forretningspartnere i TIMOCOM System. Takket være den digitale proces kommunikerer du hurtigt og sparer desuden tid i forbindelse med dataregistreringen. Eftersom alle ordrer automatisk oversættes til dine forretningspartneres sprog, slipper du for at bøvle med sproglige barrierer og bruge tid på opklarende spørgsmål. En anden fordel er den overskuelige visning sammenlignet med andre kommunikationskanaler som f.eks. e-mail.
Med TIMOCOM nyder du som altid høj datasikkerhed. Oplysningerne kommer ikke videre end til dine kunder og beskyttes effektivt mod uautoriseret adgang. Alle serverne befinder sig i Tyskland, og er dermed omfattet af den strikse tyske datalovgivning. Ingen data forlader Tysklands grænser.
Ønsker du at bruge funktionen ordreforvaltning til dine transportforespørgsler? Vi hjælper dig gerne videre.
Kontakt os nu!
Dine fordele:
Hurtig kommunikation takket være digital afvikling
Begge parters rettigheder sikres via en bindende ordreaftale
Transportforespørgsler på det lokale sprog
Lav personlige transportordrer med firmalogo, dokumenter og ordrenummergenerator
Anvend skabeloner til ofte forekommende forespørgsler når som helst
Brug vores statistikker som udgangspunkt for fremtidige forretningsbeslutninger
Gennemfør dine transportordrer digitalt
Begge forretningspartnere har mulighed for at forvalte deres transportordrer på overskuelig vis, og bevarer hele tiden det præcise overblik over transportordrenes status - digitalt og centralt samlet.

Spar tid på den smarte måde
Hurtig dataregistrering giver store tidsbesparelser. Hvordan: takket være en gnidngsfri sammenkobling mellem vores fragtbørs og transportforespørgsel. Andre tidsbesparende redskaber tæller vores kopi- og skabelonfunktioner samt den intelligente auto-indtastningsassistent, der tilsammen hjælper dig med at registrere alle oplysninger vedrørende dine transportordrer hurtigt og effektivt.

Opret resultatoversigter og analyser på den smarte måde
Brug vores analyseredskaber til at analyse dine forretningsforhold- og resultater, selvfølgelig med muligheden for individuel tilpasning i henhold til dine behov. Vores analyseredskaber viser dig nøgletallene for fremtidige forretninger.

Bevar det forkromede overblik
Vores praktiske funktioner gør det nemt at spore dine forsendelser. Begge forretningspartnere bevarer overblikket over transportens fremgang, hvilket nedbringer kommunikationsbehovet markant.

Det siger vores kunder

"Med systemet fra TIMOCOM klarer vi ordreafgivelsen ca. 60 procent hurtigere end før. Via formularen kan vi tilføje og sende alle nødvendige data. Vi sidder ikke og venter på e-mails med officiel firmasignatur eller forsikringsbekræftelser, men klarer det hele online med det samme." >> Læs succeshistorie (PDF)

"Afviklingen af ordrer og selve ordreoprettelsen går meget hurtigere. Og så er det en kæmpestor fordel for os, at vi med TIMOCOM systemet har et samlet og centralt arkiv til alle vores fragtordrer. Vælger Skat at gennemføre en ekstra kontrol hos os, har vi alle bilag og papirer parat." >> Læs succeshistorie (PDF)
Nu kan du optimere dine forretningsprocesser med digitale transportordrer!
Som ordregiver sender du dine transportordrer digitalt til dine forretningspartnere via TIMOCOM System.
Som ordremodtager bruger du TIMOCOM System til at acceptere eller afvise transportordrer digitalt og direkte.

Vi tager datasikkerheden alvorligt! Derfor har TIMOCOM fået kvalitetsstemplet "Hosted in Germany". Dataene fra vores brugere hostes i Tyskland og er dermed underlagt tysk lovgivning - herunder frem for alt den tyske lov om datasikkerhed, som anses for at være en af de strengeste i Europa.