27.05.2015

Stempel: Udliciter transport online med TimoCom

TC eBid® tildeles igen BMEnet kvalitetsstemplet

Erkrath, 27.05.2015 – Den europæiske licitationsplatform for fragtopgaver, TC eBid®, har fået tildelt kvalitetsstemplet "fragtindkøb" af BMEnet GmbH (Gesellschaft des Bundesverbandes Materialwirtschaft, Einkauf und Logistik e.V.). For tredje gang i træk bestod TC eBid® sidste år fagforbundets kvalitetstest. Dermed er TimoCom Soft- und Hardware GmbH certificeret virksomhed indenfor "software og platform".  Med licitationsplatformen kan transportkøbende virksomheder, speditioner og transportudbydere gøre forretninger i hele Europa.

TC eBid® onlineværktøjet  til at optimere din virksomhed
TC eBid® udliciterer produktions- og handelsvirksomheder samt speditioner længerevarende fragtopgaver indenfor del- og hellæs. Med licitationssoftware'n når du ud til 33.000 aktive og kontrollerede transportudbydere fra hele Europa. Via TC eBid® får TimoCom-kunder ekstra forretningsmuligheder, større planlægningssikkerhed og effektiv udnyttelse af flåden af køretøjer. Derudover er det også muligt at undgå flaskehalse i forbindelse med ledig kapacitet. Onlineplatformen giver lønsomhed og større effektivitet i transportbranchen.

BMEnet kvalitetsstempel
BMEnet GmbH uddeler kvalitetsstempler til software og platforme efter bestået kvalitetstest.  Testen er baseret på standardiserede og neutrale kriteriekataloger med klart definerede krav. Med denne stærke certificering skaber kvalitetsstemplet et gennemskueligt marked samt troværdighed for de udvalgte softwareproducenter.