Hvilke præmier kan du forvente?

  • Øjeblikkelige gevinster: De første 100 registreringer modtager et Mo-plysdyr og en smart musemåtte med nyttige genveje og tips til Marketplace.
  • Til dig personligt: Et gavekort efter eget valg (f.eks. Amazon) til en værdi af 250 €.
  • Til din virksomhed: Vind det nettobeløb, der svarer til en transportfaktura på op til 1500 € for en transport, der er afviklet via TIMOCOM-fragtbørsen.

Og det bedste af det hele: Hver måned har du en ny chance!

Sådan fungerer Golden Deal

Deltag – og forvandl din fragtforsendelse til en månedlig gevinstmulighed! 

Tre enkle trin til at deltage i konkurrencen: 

  1. Tilmeld dig én gang – med din TIMOCOM-login-e-mailadresse og accept af deltagelsesbetingelserne. 

  2. Tildel fragter mindst 3 gange om måneden – direkte via TIMOCOM Marketplace. Hvordan det fungerer, viser vi dig her.  

  3. Læn dig tilbage og vind med lidt held – præmier til dig og din virksomhed venter hver måned!

Din vej til perfekt fragttildeling og gevinst:

Du udfører dit arbejde som normalt. Vi gør det til din chance for at vinde. 
Sådan foregår en fragttildeling via Marketplace:

 

Glem alt om det besværlige arbejde med at udfylde fragttilbud i fragtbørsen.

TIMOCOM AI udarbejder dit fragttilbud på få sekunder – inklusive:

  • Automatisk oversættelse
  • Beregning af lastmeter
  • Passende køretøjstyper

Resultat: Dit fragtilbud er straks online – automatisk og optimalt placeret.

Golden_Deal_Isometrics_Step1

Spar tid og besvær med lange e-mails og telefonopkald.
Med den integrerede messenger kan du aftale alt det vigtige direkte med interesserede transportudbydere:

  • Hurtig og effektiv chat
  • Med automatisk oversættelse
  • Sikker og dokumenteret i ét system

Resultat: Hurtige beslutninger, klare aftaler, færre misforståelser.

Golden_Deal_Isometrics_Step2

Når du har fundet den rette samarbejdspartner, skal du blot klikke på ”Tildel fragt”.

  • Alle fragtdetaljer forbliver centralt dokumenteret under forretningstransaktioner
  • Du arbejder kun med godkendte TIMOCOM-partnere
  • Bedømmelser kan afgives omgående efter transporten.

Resultat: En ren og gennemsigtig fragttildeling helt uden papirarbejde.

Golden_Deal_Isometrics_Step3

Disse TIMOCOM-kunder er allerede overbeviste:

"TIMOCOM AI er den største tidsbesparelse, jeg nogensinde har oplevet i mit arbejde. 10/10 meget anbefalelsesværdigt!"

Edin Ljubijankić, speditør, FAS Logistika d.o.o.

”Jeg sparer meget tid med TIMOCOM Messenger, helt sikkert 1-2 timer om dagen. Da vores interne servere havde et systemnedbrud, var funktionen også yderst nyttig til at opretholde kommunikationen.“ 

Emanuel Ritter, disponent hos Wildenhofer Spedition und Transport GmbH, filial i Schärding 

"Med TIMOCOM Messenger undgår jeg e-mail-køer og kommer hurtigere frem til min destination. Jeg foretrækker ikke længere at kommunikere via e-mail, men gør alt på ét sted. Der, hvor forretningerne også indgås – på TIMOCOM-markedspladsen. I sidste ende er jeg meget mere produktiv og får mere fra hånden."

Antonio Gheta, disponent for international landtransport hos Swiss Post Cargo DE GmbH 

Overbevis dig selv og skaf dig din chance for at vinde:

Ofte stillede spørgsmål

Ja, kun personer, der tilmelder sig via tilmeldingsformularen og dermed accepterer deltagelsesbetingelserne, kan deltage i Golden Deal. Først efter tilmeldingen kan dine aktiviteter på Marketplace tælles.

En komplet fragttildeling består af:

  • Oprettelse af fragtilbud via TIMOCOM AI
  • Kommunikation med en forretningspartner via TIMOCOM Messenger
  • Afslutning af handlen ved at klikke på ”Tildel fragt” i TIMOCOM Messenger

Du skal gennemføre denne procedure mindst tre gange i løbet af en kalendermåned i løbet af konkurrencens varighed. 

Du kan deltage i konkurrencen hver måned og prøve lykken igen. Bemærk dog følgende: Der kan kun vindes én præmie*pr. deltager i hele konkurrenceperioden.

Kun brug af alle tre funktioner (TIMOCOM AI, TIMOCOM Messenger og forretningsaftaler) tæller med i konkurrencen. Vi kan desværre ikke tage transporter, der er blevet afviklet delvist eller uden for TIMOCOM Marketplace, i betragtning.

Vinderne trækkes ved udgangen af hver måned og får besked via e-mail eller telefon. Hver vinder skal inden for fem dage efter at have modtaget besked om gevinsten via e-mail kontakte TIMOCOM med sine adresseoplysninger og sit TIMOCOM-id.

Deltagelse sker altid på vegne af din virksomhed. Det betyder:

  • Du handler på vegne af din virksomhed og er registreret som aktiv bruger for denne.
  • Den personlige gevinst (valgt gavekort) tildeles den deltagende bruger.
  • Firmaets pris (den valgte transportfaktura) tildeles det registrerede firma.

Vigtigt:
I tvivlstilfælde bedes du på forhånd afklare internt, om din deltagelse og en eventuel modtagelse af gevinsten er tilladt ud fra din virksomheds eller dine virksomhedsretningslinjer.
Alle skatteforpligtelser (f.eks. fast lønskat) påhviler din virksomhed. Du kan finde yderligere oplysninger i deltagelsesbetingelserne.

Udnyt TIMOCOM Road Freight Marketplace endnu mere effektivt! Er du endnu ikke kunde?     

Til toppen