Servicemeddelelser

Her finder du alle artikler om emnet logistik- og transportbranchen.

Coronavirussen spreder sig, hvilket i stigende grad på virker Europas vejgodstransport. FreightTech-virksomheden TIMOCOM præsenterer løbende udviklingen på deres transportbarometer, og her ses nu en stærk vækst inden for internationale fragttilbud.

læs videre >

Coronavirusset er nu nået til Europa. Særligt i Italien ses for øjeblikket en stigning i smitte med SARS-CoV-2 /COVID19. Denne artikel henvender sig til alle transportkøbere, speditører og lastbilchauffører, der kører i og ud af de berørte regioner. Læs alt hvad du behøver at vide her*.

læs videre >

Julen er knap forbi og allerede er næste sæsonhandel i fuld gang – påsken. Lageret er ved at være godt fyldt op, og snart er der ikke en eneste ledig kvadratmeter tilbage. Der er ingen ledige lagerarealer tilbage nogen steder – lader det til.  Herudover kan det være en tidskrævende og dyr affære at lede efter passende lagerudlejere. Ville det derfor ikke give utrolig god mening at forbinde udbydere af lager- og logistikarealer med potentielle aftagere? Online, hurtigt og enkelt?

læs videre >

Når alt kører, befinder logistikken sig i idealtilstand. For på den måde udnyttes tid og rum for hver meter af Supply Chain'en. For at det skal fungere, skal ikke alene de meget forskellige præstationskomponenter som transport, omsætning eller lagerlogistik gribe problemfrit ind i hinanden. Lige så vigtigt er det at kunne planlægge, styre og kontrollere sine processer gennemgående ud over en virksomheds grænser. I realtid. Og med størst mulig gennemskuelighed.