TIMOCOM Logo

JavaScript er deaktiveret i din browser.

Derfor er funktionsomfanget på denne side reduceret. For at øge brugsomfanget og komforten bedes du midlertidigt aktivere JavaScript i browser-indstillingerne.


Central forvaltning af transportforespørgsler

Transportordrer

Du afvikler dine transportordrer enkelt og effektivt direkte via TIMOCOM transportplatformen, hvor du kan forvalte dem på overskuelig og central vis.

Registrer dig nu

TC Transport Order® – central forvaltning af transportforespørgsler

Ønsker du at bruge funktionen ordreforvaltning til dine transportordrer? Vi hjælper dig gerne videre: +49 211 88 26 23 00
+49 211 88 26 23 00

Vi har den digitale løsning til dine transportordrer!

Som ordregiver opretter du en transportordre med alle informationer og sender disse til din ordremodtager digitalt. Som ordremodtager modtager du transportordren fra din mulige forretningspartner centralt via TIMOCOM platformen. Her kan du acceptere eller afvise den med et enkelt klik. Hvis du bekræfter transportordren, genereres et bindende og retsgyldigt aftaledokument gældende for begge parter.

Nu har begge forretningspartnere mulighed for at forvalte transportordren, og bevarer hele tiden overblikket over deres transportordrer og disses status – digitalt og centralt samlet.

Transportordrene kan desuden genereres på baggrund af en tidligere transportordre eller et tidligere fragttilbud, og derfor er det ikke nødvendigt at indtaste de samme oplysninger flere gange. Herudover har du som ordremodtager mulighed for selv at oprette transportordrer ud fra modtagne ordrer fra eksterne kanaler som f.eks. e-mails. På den måde kan du forvalte alle dine modtagne transportordrer enkelt og nemt, uanset kunde.

Dine fordele:

Ordreaftaler uden brug af eksterne kommunikationsveje
Begge parters rettigheder sikres via en bindende ordreaftale
Transportforespørgsler på det lokale sprog
Lav personlige transportordrer med firmalogo, dokumenter og ordrenummergenerator
Anvend skabeloner til ofte forekommende forespørgsler når som helst
Opret transportordrer fra eksterne ordregivere centralt
Brug vores statistikker som udgangspunkt for fremtidige forretningsbeslutninger
Ordresporing gennem sammenkobling af GPS-sendere og transportordrer

Sådan fungerer din digitale ordreforvaltning:

Her på vores serviceblog TIMOCOM Update Pool forklarer vi dig på enkel og overskuelig vis, hvordan den digitale ordreafvikling fungerer i detaljer. Her kan du altid kigge forbi, hvis du senere ønsker info om nogle af transportplatformens funktioner igen.

Nu kan du optimere dine forretningsprocesser med digitale transportordrer!

Som ordregiver sender du dine transportordrer til dine foretrukne forretningspartnere via TIMOCOM platformen.

Som ordremodtager bruger du platformen til at acceptere eller afvise transportordrer digital.

Ønsker du at bruge funktionen ordreforvaltning til dine transportordrer? Vi hjælper dig gerne videre:


Har du spørgsmål? Tag kontakt nu!

Send besked til TIMOCOM

Du har her mulighed for at sende en besked til TIMOCOM. Du må meget gerne lægge dit telefonnummer – vi ringer omgående tilbage (man-tor kl. 8.00-18.00 og fr 8.00-17.00).

Kontaktformular

Udfyld venligst de markerede felter korrekt.

+49 211 88 26 23 00

Hosted in Germany – databeskyttelse

Vi tager sikkerheden af dine data alvorligt! Derfor har TIMOCOM fået kvalitetsstemplet "Hosted in Germany". Dataene fra vores brugere hostes i Tyskland og er dermed underlagt tysk lovgivning – herunder frem for alt den tyske lov om datasikkerhed, som anses for at være en af de strengeste i Europa.

Jeg accepterer, at denne side benytter cookies til analyser, individualiseret indhold og reklame.