08.04.2016

TimoCom på Multimodal 2016

Stift bekendtskab med Europas største transportplatform

Erkrath, Tyskland, 08.04.2016. Gode nyheder til producenter og forhandlere. TimoCom, Europas største transportplatform, udstiller på messen Multimodal 2016 i Birmingham. Efter der blev åbnet for adgang for industri- og handelsvirksomheder i 2015, benytter mange af dem allerede TimoCom til at afvikle deres arbejdsprocesser på mere effektiv og praktisk vis. TimoCom giver dem adgang til et logistiknetværk med 36.000 godkendte virksomheder samt over 110.000 brugere.  Nationale og internationale kapacitets- og fragttilbud er som regel kun online i få minutter, før de er fordelt.

TimoCom er en fordelagtig løsning for alle i transportkæden og for industri- og handelsvirksomheder i særdeleshed. Udover et sikkehedstjek af kunderne og den hurtige fordeling af fragt og kapacitet skal en professionel og pålidelig transportplatform også tilbyde en trackingløsning, der samler alle gængse telematiksystemer i en visning. Således kan kunder fra industri og handel hele tiden selv holde sig orienteret om transportfremskridt, indtil målet for transporten er nået. "TimoCom tilbyder en sådan trackingfunktion. Den er samtidig en del af et større sikkerhedsnet, som TimoCom har indrettet for at beskytte sine kunder", forklarer Maria Toft Madsen, TimoCom Country Manager Northern Europe og en del af TimoCom-teamet som er med på Multimodal-messen. "Vi glæder os til premieren på Multimodal og muligheden for at vise de besøgende, hvad TimoCom har at byde på." På spørgsmålet om, hvorfor TimoCom er til stede på Multimodal-messen svarer Maria Toft Madsen, at intet kommunikationsmiddel kan erstatte et personligt møde. Ingen indvendinger, møder ansigt til ansigt er altid optimalt. Derfor:  Du er mere end velkommen til at besøge TimoCom på Mutimodal 2016 fra den 10.til den 12. maj; TimoComs stand er nummer 1204 i hal 3/3A.

Du kan registrere dig som besøgende på Multimodal 2016 ganske gratis her.